French Albanian Azerbaijani Basque Belarusian Bulgarian Catalan Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Finnish Georgian German Greek Hungarian Icelandic Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Macedonian Maltese Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Championnat de France Rallyman les 9 et 10 novembre à Nîmes !

Infos à venir, retenez vos dates !

Nous avons 54 invités et aucun membre en ligne

Bienvenue, Invité
Nom d'utilisateur : Mot de passe : Se souvenir de moi

SUJET : 24h du jeu à Chateauroux

24h du jeu à Chateauroux 03 Avr 2012 11:19 #1

• zombiguan
  • Portrait de zombiguan
  • Platinum Boarder
  • Remerciements reçus 4
Je viens de voir que le fil rouge des 24h du jeu de Chateauroux de cette année portera sur Rallyman.

Du coup, comme je hésite à y aller, je me demande si certains d'entre vous iront également ?
L'administrateur a désactivé l'accès en écriture pour le public.

cook 17 Juil 2012 08:22 #2

• Harold
  • Portrait de Harold
steal in the middle rounds. 4. Brian Quick robes de mari¨¦e sans bretelles robes de mari¨¦e sans bretelles . , WR, Appalachian StateQuick is a natural athlete for a big man (6foot3, robes de mari¨¦e 2011 robes de mari¨¦e 2011 215 pounds) robe de c¨¦l¨¦brit¨¦ robe de c¨¦l¨¦brit¨¦ . , and he has some upside to his game. He'll never be a receiver that separates because he doesn't have great speed, but he's highly coordinated despite not picking up the game until his senior year in high school. He's a former prep basketball star so a team might fall in love with him in the second round. I think he's a better value in the third, but there's no question he's an intriguing athlete that would be a fit for any team because of his route running ability.
. 5. Trumaine Johnson, robe de mari¨¦e plage robe de mari¨¦e plage DB, MontanaYet another corner with some character concerns attached to his name (although he was reportedly arrested for trying to break up a fight, robes de mari¨¦e enceinte robes de mari¨¦e enceinte robes taille plus robes taille plus . so
L'administrateur a désactivé l'accès en écriture pour le public.